خدمات مشتریان

آسال سرویس    به خدمات مشتریان وستل خوش آمدید

مشتری گرامی :

ضمن تشکر از حسن انتخاب و اعتماد شما به محصولات وستـــل به اطلاع میرساند این محصول که منطبق بر استانداردهای اروپا تولید شده، کاملا با محیط زیست، طبیعت و سلامتی انسان سازگار می باشد.

لطفا به منظور نصب، آموزش و استفاده از گارانتی محصول با مرکز خدمات مشتریان آسـال سرویس تماس حاصل نموده و برای  بهره مندی از حداکثر کارایی محصول لطفاً دستورالعمل استفاده از محصول را به دقت مطالعه فرمایید.

 در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل می توانید با مرکز خدمات مشتریان آسـال سرویس از طریق شماره تلفن 35067 – 021 تماس گرفته و یا از طریق آدرس پست الکترونیکی زیر ما را از درخواست و یا نظرات خود آگاه فرمایید: AsalService.ir@35067

شرایط گارانتی :

  1. به منظور معتبر بودن مدت زمان گارانتی، دستگاه شما باید توسط سرویسکاران مجاز نصب گردد.
  2. مدت زمان گارانتی با توجه به تاریخ ساخت و تاریخ نصب دستگاه به مصرف کننده، شامل دستگاه و کلیه قطعات آن به شرح زیر می باشد:

الف) ماشین لباسشوئی (به استثنا دیگ دو قلو) و ماشین ظرفشوئی، 24 ماه پس از تاریخ تولید یا 18 ماه پس از تاریخ  نصب

ب) ماشین خشک کن، فر، اجاق، رومیزی، هود

ج) کولر گازی 36 ماه پس از تاریخ  نصب

د) تلویزیونهای Plasma/LED/LCD، 18 ماه پس از تاریخ تولید

ه) یخچال (به استثنا یخچال های ویترینی) و فریزر، 36 ماه پس از تاریخ  نصب

  1.  به غیر از محصولات اشاره شده در بند 2، بقیه محصولات به مدت 1 سال از تاریخ فروش دارای گارانتی می باشند.
  2. در مدت زمان گارانتی، تعمیر ایرادات ناشی از خطای ساخت و یا نصب، تهیه قطعه یدکی و خدمات مورد نیاز بدون دریافت هزینه ای انجام خواهد شد.
  3. در صورت استفاده نادرست از محصول (به غیر از شرایط ذکر شده در دستورالعمل) هر گونه ایراد بوجود آمده شامل گارانتی نخواهد بود.
  4. در صورت مشاهده هرگونه دستکاری در برگ گارانتی، برگ گارانتی از اعتبار ساقط خواهد شد.
  5. تمامی محصولات نصب گردیده و یا تعمیر شده توسط افرادی غیر از سرویسکاران مجاز، شامل گارانتی نخواهند بود.
  6. محل و نحوه تعمیر محصول توسط سرویسکار مجاز تعیین خواهد شد.
  7. گارانتی محصول، در داخل مرزهای کشور  ایران معتبر می باشد. در صورتی که محصول به یک کشور دیگر انتقال داده شود، گارانتی محصول از اعتبار ساقط شده و در این شرایط محصول به صورت غیر گارانتی تعمیر خواهد شد.
  8. محصولات با مارک وستل صرفا برای مصارف خانگی می باشند. در صورت مصارف حرفه ای، کاری، تجاری، دستگاه از گارانتی ساقط خواهد شد.
  9. لوازم جانبی، مواد مصرفی مانند (فیلتر، کیسه های کاغذی و غیره) شامل گارانتی نمی باشند .
  10. دستگاه باید با توجه به شرایط قید شده در دستور العمل استفاده از محصول، استفاده شود.
  11. ایرادات ناشی از دلایل زیر شامل گارانتی نخواهند بود :

الف) نامناسب بودن تجهیزات متصل شده (مانند منبع برق و سایر تجهیزات)

ب) ولتاژ غیر متناسب، ولتاژ باید ثابت و تلرانس مابین 10% ولتاژ ذکر شده در لیبل محصول باشد.

ج) ایرادات ناشی از حمل و نقل، و یا تغییر مکان (انداختن، تکان شدید، کوبیدن، ضرب دیدگی، شکستگی و غیره)

د) خرابی، خراش و صدمات بوجود آمده در داخل و خارج محصول به دلیل استفاده و نگهداری نادرست

ه) ایرادات ناشی از بلایای طبیعی (رعد و برق، سیل، زلزله، آتش سوزی و غیره)

و) ایرادات ناشی از آب با فشار زیاد یا کم ،آب کثیف یا دارای رسوب بیش از حد

ی) ایرادات ناشی از استفاده محصول در محیط های کثیف، آلوده به دود، آلوده به گرد و خاک

  1. این گونه ایرادات (ماده 13) توسط سرویسکاران مجاز به صورت غیر گارانتی و با اخذ هزینه مربوطه، تعمیر خواهند شد.
  2.  تمامی مراقبت های دوره ای، تمیز کاری فیلتر، پمپ و سایر قسمتهای دستگاه شامل گارانتی نمی باشند .
  3. لطفاً از برگ گارانتی محصول به همراه برگه خرید محصول (فاکتور فروش) به دقت نگهداری و در صورت بروز اشکال به سرویسکار مربوطه ارائه فرمایید.

* هزینه ایاب و ذهاب بر عهده مشتری می باشد.

* گارانتی در ایران، منحصراً با شرایط ذکر شده که به زبان فارسی مطرح شده است معتبر می باشد.